Stel je bent verantwoordelijk voor facilitaire zaken en huisvesting. Je bent druk bezig met een aanbesteding schoonmaak die vandaag klaar moet zijn.
Een van je collega’s meldt een storing van een cv per mail en even later belt een andere collega over een lekkage. Snel loop je even naar het koffiezetapparaat waar je wordt aangesproken over een kapot deurslot.
Hoe hou je de meldingen overzichtelijk en zorg je ook nog dat de aanbesteding vandaag klaar komt…. Herkenbaar als gebouwbeheerder?
Wij kunnen de storings- en calamiteitenmeldingen uit handen nemen met onze vernieuwde vastgoedservice. Het melden kan heel eenvoudig via een meldportaal op je pc, tablet en/of telefoon. Zodra wij een melding binnen krijgen, pakken wij die meteen op en zorgen voor de juiste afhandeling, inclusief facturatie.
Dat is een hele zorg minder zodat jij je kunt richten op alle andere belangrijke zaken die jouw aandacht vragen.
Naast bouwprojectmanagement en strategische huisvestingsadviezen, bieden we ook al meer dan 25 jaar verschillende diensten op het gebied van vastgoedbeheer aan. Zoals onze vastgoedservice.
Meer weten?
Neem vrijblijvend contact met ons op via 0528 234518 of info@lindhorst.nl